Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


Secretul no.1

Trebuie să vrei cu adevărat sa slabesti. Trebuie să-ţi spui mereu că doresti cu adevărat să slabesti si ca iti iei acest serios angajament fata de tine insuti!!! Alegeti obiective mici care pot fi atinse.

Secretul no. 2

Niciodată sa nu-ti aduci mancare foarte tentanta în faţa ochilor :)). Poţi înlocui alimentele bogate in grasimi si pe cele hipercalorice cu alte produse alimentare care sunt mult mai gustoase şi totodata asa vei incepe sa mănânci sănătos. Consuma multe legume si fructe in locul alimentelor grase cum ar fi carnea, ouăle etc.

Secretul no. 3

Evita obiceiurile alimentare nesănătoase şi stilul de viata nesanatos. Niciodată nu mânca după ce stomacul este plin. Întotdeauna manânca până cand simti senzatia de satietate a stomacului. Mănâncă numai atunci când eşti flămând. Niciodată nu mânca înainte de a-ti fi foame sau pentru ca a sosit ora mesei sau pentru ca asa trebuie. Mananca in farfurii mai mici. Acest lucru te va ajuta sa mananci mai putin. Incearca sa mananci in farfurii de culoare albastra – reduce pofta de mancare!!!

Secretul no. 4

Nu manca in fata televizorului.  Acest obicei te face sa mananci mai mult si vei lua cu siguranta in greutate. Manânca în bucătărie, singur sau împreună cu familia (dupa caz)  şi concentreaza-te asupra a ceea ce manânci.

Secretul no. 5

Păstreaza-ţi motivaţia de a slabi şi nu renunta niciodata la dieta. Ti-ai propus un obiectiv, respecta-l!!!

Secretul no. 6

Noteaza-ti activitatea si progresele intr-o agenda. Actioneaza ca un stimulent pentru motivatia ta! Scrie ce modificari/schimbari au intervenit in dieta si ce simti cand m-ai pierzi cate putin din greutate.

Secretul no. 7

Evita bauturile hipercalorice. Bea ceai verde si consuma multe fructe si sucuri naturale din fructe.  Acestea ajuta nu numai la pierderea greutăţii corporale dar si la pastrarea sanatoasa a pielii, conferindu-i un aspect de stralucire, tinerete si frumusete. De asemenea, evita consumul de alcool.

Secretul no.8

Consuma o paleta variata de alimente. Nu te „lipi” doar de anumite produse alimentare. Poti manca diferite legume, fructe, cereale, grăsimi şi proteine ​dar ​şi multe alimente sanatoase.  Poţi manca 5 – 6 mese mici/zi. Poti consuma si 5 portii de legume si fructe într-o zi.  Produsele lactate cu un continut redus de calorii sunt recomandabile.

Cu tălpile prin rouă...

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor etichete

%d blogeri au apreciat asta: