Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…

Miscarea spre inainte…


Am dat nas in nas cu demonii vietii mele.

Drept sa-ti spun unii erau hidosi,

Schimonositi, ipocriti…

Altii erau falsi, opaci ori transparenti

Dar  fiecare mi-a aratat in felul lui

Slabiciunile,

Fricile,

Dorintele

Si tainele mele…

O vreme, am fost blocata in trecut

Si am trait printre amintiri cu mine insumi.

Acolo, mi-am analizat si reanalizat viata

Si am privit-o din toate unghiurile:

Luminoase ori intunecate.

Aparent, fatetele difera ca aspect,

Intensitate, emotie, durere…

Dar pe fond, sunt exact gemenele conjuncte

Ale aceluiasi trup

Macinat de obsesii,

Frustrari, neimpliniri,

Lasitati si resemnari.

Brusc,  am hotarat sa ma ridic din genunchi

Si sa ma misc

Incolo si incoace

Fara oprire si fara idei.

Din dezmorteala asta spontana,

M-am trezit ca fac un salt luuuung peste trecut

Pana in prezentul de aici si de acum!

Miscarea ma impingea spre inainte

Si spre inafara

Ca o bila legata cu fire invizibile

De peretii balantei

Ce-o legana perpetuu

Inainte-inapoi,

Aproape hipnotic.

Asa ca…

Am lasat in urma obstacolele inchipuite,

Pietrificate,

Mute si surde

De atata incremenire…

Am aruncat tot ceea ce trebuia aruncat

Si am pastrat tot ceea trebuia pastrat.

Aveam nevoie disperata de echilibru.

Si cand m-am usurat de greutatea celor inutile,

Am observat ca viata ma astepta rabdatoare

Undeva foarte aproape

De lumea prafuita a trecutului.

Si abia din acel moment

Am inceput sa ma respect

Asa cum trebuia sa ma respect dintotdeauna;

M-am iubit

Asa cum trebuia sa ma iubesc dintotdeauna ;

Am  inceput sa traiesc

Asa cum ar fi trebuit sa traiesc dintotdeauna…

Si inca ma misc…

Si inca ma descopar

Si ma redescopar…

@ S.R. 25 iulie, 2011

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

