Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


Utilizarea afirmaţiilor pozitive pentru succes poate fi o modalitate eficientă de a transforma orice convingere negativă într-o convingere pozitivă ce se concentrează în special pe succes, ajutându-te să elimini orice limitări şi obstacole în calea succesului.

Foloseşte-le în mod regulat şi  îţi vei îmbunătăţi viaţa:

• Obţin cu uşurinţă obiectivele propuse.
• Am încredere absolută în succesul meu.
• Succesul mă bucură.
• Am succes în tot ceea ce fac.
• Am tot ceea ce este nevoie pentru a reuşi.
• Imi trăiesc visul vieţii mele.
• Experimentez fantastic succesul.

Afirmaţii pentru Oportunitate

• Azi mintea-mi este deschisă la oportunităţile nelimitate din jurul meu.
• Îndrăznesc să-mi privesc în ochi oportunităţile şi să le ating.
• Intuiţia mă conduce spre oportunităţile cele mai profitabile.
• O oportunitate este o simplă posibilitate până când acţionez.
• Astăzi văd în fiecare moment o nouă oportunitate în a-mi exprima măretia.
• Imi extind conştientizarea potenţialului ascuns în fiecare experienţă.
• Fiecare decizie luată îmi creează noi oportunităţi.

Comments on: "Afirmaţii pozitive pentru succes" (1)

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

