Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


Premiul cu coronita:

Un elev a inventat un cuvant nou – „dinioara”. L-a si declinat: „o dinioara, doua diniori” 🙂

”Ăștia doi nu se mai sufereau deloc și au schimbat macazul: ea a virat brusc spre trecut și el s-a înțepenit în prezent, săi arate nici căi pasă de ea”.

”Uite cum stă chestia asta pentru mine: când am bani n-am dor și gagica-i colea lângă mine. Spui cinstit”.

”Nu știu ce a gândit Nichita Stănescu în vremea lui de demult, dar azi nimeni n-are chef de dor și de prezență. Omul vrea să trăiască după capul lui în bine sau în rău”.

”Dor nam, că nu știu cei aia, dar când mă doare ceva, mulți prieteni e prezenți la mine, să majute cu ce pot fiecare. Ăștia da prieteni fără chestii de dor”.

”Ghiţă înjură strâmb”.

”De mă voi scula, premiul am să poftesc şi eu!”.

”Într-o zi, vine la Moară Gheorghiţă şi Ana, copiii lui Mara”.

 ”Ana moare şi nu mai prinde Învierea”.

”Mara organizează un concurs pentru toţi care veneau la moară”.

”Această nuvelă psihologică se desfăşoară la hanul de porci. Aceasta este realizată în spaţiul urban, descriind ţăranul şi dezumanizarea banului”.

”Moara cu noroc începe într-o zi când Mara şi-a deschis moara”.

”Cârciumarul Ghiţă creştea nişte porci şi Sămădăul înalt, rău şi cu ochii verzui, alţi porci. Când s-au întâlnit, s-au încăierat porcii şi bărbaţii eroi s-au lovit şi el până au căzut laţi lângă hanul cu noroc”.

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

