Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…

Beth Hart – I am the one!


Imi place teribil Beth Hart. Atitudine, senzualitate, talent, forta de a lupta cu viciile: droguri si alcool, demonstrand altora ca ceea ce conteaza este Vointa. Beth are o frumusete aparte, mistica, celtica, gotica … Isi poarta cu mandrie tatuajele deosebite (5 crini, un dragon etc.), iar simbolistica lor descrie in tus o parte din viata ei…. De fapt ce sunt tatuajele? Oare nu sunt  jurnale scrise direct pe trupuri umane intr-o limba cunoscuta doar de purtatorul lor?  Multi vad desenele, le admira sau le dispretuiesc, dar numai tatuatul cunoaste povestea din spatele figurilor…

Ideea duetului cu Joe Bonamassa a fost de-a dreptul magnifica! Spectacolele lor au umplut salile de concert si stadioanele! Succesul s-a dovedit a fi demential! Multi iubitori ai blues-ului abia acum au aflat de Beth Hart cu toate ca ea a mai cantat in duet si cu alte nume mari ale blues-ului international dar pana la Bonamassa, n-a remarcat-o prea multa lume. Asa ca, cei care abia acum au cunoscut-o, i-au admirat din prima clipa talentul, vocea, usurinta cu care canta la pian si  dialogheaza cu publicul, miscarea scenica, pasiunea-i debordanta pentru muzica dar si dorinta de a excela in tot ceea ce face!  Bravo, dragilor!

(humming)

I sing these words, time and time again
to express my life, of being your lover, and your friend
and as the clouds, cry cry cry cry, high above, shed their tears
i’ll embrace you, with love, from all your fear

(chorus..varys each time)
am i the one, am i the one that you love
am i the one,hheeyy,
am i the one that you think of
am, am i, am i the one..

oh yeh yeh yeh
a passion in your carres, floats from your fingertips
and i pray for the day, that i hear those prescious words pass through your lips
wishin upon the start, from up above..uhh
that soon you’ll love at me baby, and say im the one that you love

am i the one, yeh,
am i the one that you love
am i the one, hey hey
am i the one that you think of

dont you make me feel crazy, if i break down and cry
just tell me that you love me baby
even if it is a lie

am, am i
am, am i
am, am i,
am i the one..

(words vary)

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

