Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


atitudine pozitiva

Comments on: "Atitudinea pozitiva" (5)

  1. total de acord🙂

  2. @ Littlesensei

    Si eu am aceeasi parere😀

  3. Bela foto , no entanto , seria bom se você gostaria de dar o devido crédito ao autor original da imagem. Meu amigo Liz Gibbs criou em primeiro lugar e você tirou a assinatura e título.

    http://lady-die.deviantart.com/art/Artistic-Mojo-193150026

  4. Felicitari, Eliza.
    Am gasit-o potrivita pentru mesaj.Am mai multe poze preluate de pe net, inclusiv ale mele sunt preluate de altii si atunci cand se intampla, chiar ma bucur daca se gasesc persoane care-mi apreciaza munca. Nu comercializez poza.

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

