Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


 

Ganduri de weekendAstazi dimineata am vazut iarasi rasaritul soarelui. O bucurie nestiuta ma invaluie. Sunt vie, freamat si ma automobilizez🙂

Ce mi-as putea dori mai mult pentru un weekend?

  • Sa intalnesc oameni speciali si caractere inalte;
  • Sa am o minte clara, obiectiva, analitica, luminoasa si energica;
  • Sa am o vedere patrunzatoare prin si deasupra lucrurilor;
  • Sa inteleg ceea ce este ascuns, tainic;
  • Sa am timpul meu pentru meditatie, liniste si introspectie;
  • Sa ma cufund in frumos iar frumosul sa se scufunde in mine;
  • Sa am puterea necesara de a trece peste toate obstacolele;
  • Sa ma duca pasii pe carari neumblate dar cu folos;
  • Sa daruiesc intelepciune si bucurie altora;
  • Sa am in jur cativa prieteni care sa-mi ramana prieteni indiferent de vicisitudinile vietii;
  • Sa-mi pastrez simtul umorului;
  • Sa nu uit ca omul are nevoie si de petreceri pentru a se relaxa.

 

Ce doresc tuturor?

  • Sa fie mai putina saracie si mai multa armonie;
  • Sa vad pe strada mai multi oameni zambitori in ciuda tuturor furtunilor vietii;
  • Sa vad, din ce in ce mai des, romani mergand vertical si cu privirea inaltata spre cer;
  • Sanatate si noroc celor care au nevoie;
  • Sa vad un necunoscut dand binete altui necunoscut;
  • Sa ne oprim din cand in cand cu un strain, sa-l intrebam ce mai face, asa cum am intreba o veche cunostinta…
  • Sa intelegem ca lucrurile pe care le consideram valoroase sunt de fapt iluzii iar cele simple sunt singurele care ne aduc adevarata fericire;
  • Multa intelepciune, spirit vioi, veselie, verticalitate, demnitate si mandrie;
  • Sa ne bucuram in fiecare dimineata in care ne trezim vii;
  • Sa uitam razbunarile consumatoare de energie si sa ne canalizam mai mult pe constructia de vise;
  • Sa facem un lucru atat de important incat sa ne schimbe radical viata intr-un sens pozitiv;
  • Sa nu uitam ca oportunitatile apar in fiecare minut al vietii noastre, totul e sa fim atenti la detalii;
  • Sa mergem intr-un loc in care n-am mai fost niciodata;
  • Sa facem o nebunie copilareasca;
  • Sa ascultam sunetul vantului, sa privim iarba cum creste, sa meditam, sa cream…

 

Si pentru ca toate acestea sa ajunga direct in sufletul vostru, va doresc tuturor

 

Un sfarsit de saptamana minunat!

 

 

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

