Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


Émile Munier (02.06.1840 – 29.06.1895) a fost un artist academic francez și elev al lui William-Adolphe Bouguereau cu care ulterior a devenit si prieten.

In 1885 a expus la Salonul de la Paris tabloul „Trois Amis” (Trei prieteni) care a devenit cea mai cunoscuta lucrare a sa. Acest tablou reprezinta o fată dolofana care se joaca pe patul ei cu un pisoi și un câine. Tabloul s-a bucurat de un mare succes fiind reprodus in toata lumea si chiar utilizat pentru afise publiciatare la sapun. Cu acesta s-a impus Emile in galeria marilor pictori ai lumii, fiind cunoscut drept cel mai mare pictor al copiilor si animalelor de companie. Tabloul „Trois Amis” a fost achizitionat de un colectionar american.

Emile Munier - Trois amis Munier-Emile-Sugar-And-Spice Emile Munier - The Broken Vase The Young country woman Emil Munier_1879_a_happy_family Emile Munier05 Emile Munier5 Emile Munier8 Emile Munier9 Emile Munier11 Emile Munier 08 Émile Munier - A Tender Embrace Emile Munier - best-friends Emile Munier - Flowers Emile Munier - Her Best Friend. Emile Munier - May I have one too Emile Munier - May I Emile Munier - Mother & child Émile Munier - Playing with the Kitten Émile Munier - Playing with the Kittens, 1895 Émile Munier - Portrait of Marie-Louise Emile Munier - Portret of a mother & daughter Emile Munier - Two girls praying emile munier Girl with Doll Emile Munier Emile Munier-Head of a young girl Emile_Munier Messenger of Love Emile_Munier_005 emile_munier_Le_retour_du_marche Emile_munier_the_cherry_tree Émile_Munier_The_flower_girl_1889 emile_munier_the_new_pets Emile_Munier_Young girl with lamb emile-munier_03 Emile-Munier-Contemplation Jams Munier_Emile_La_Lettre pardon-mama-by-emile-munier Testing the water The reading lesson

Comments on: "Emile Munier – Portrete de copii" (4)

  1. urseanu marie_jeanne said:

    superba afisare de pagina, mi-am delectat ochii cat si sufletul!

  2. snake said:

    @ Marie – Jeanne

    Cred ca esti a doua persoana care s-a oprit la paginile cu pictura aleasa😦
    Dar asta nu conteaza. O fac pentru sufletul meu si pentru cei care vibreaza la fel ca mine.
    Mi-e foame de frumos si atunci ma infrupt🙂
    Mersi pentru vizita.

  3. urseanu marie_jeanne said:

    Multi iti viziteaza paginile, dar nu toti comenteaza, e semn de nevibratie asemanatoare. Am fost inundata de intregi albume de pictura descarcate aici, dar nu imi place tot c este doar frumos, imi place informatia despre pictor, imi place titlul si imi aleg eu tema… se observa o pregatire de specialitate si in cazul tau.

  4. @ Marie-Jeanne

    Vizitele sunt putine – am statistica: putin peste 100 persoane/zi iar cea mai aglomerata…1.000 de persoane. Dar nu ma intereseaza celebritatea ci amprenta virtuala pe care o voi lasa in timp. Aici imi desir spiritul artistic. Cat despre aprecierea frumosului, e drept ca nu e frumos decat ceea ce-i place fiecaruia pentru ca gusturile nu se discuta.

    N-am nici o pregatire in domeniu, pur si simplu e pasiune🙂 Atunci cand intervine pasiunea, munca devine o joaca, nu?

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

