Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii…


„M-am născut în Rusia în 1957, și am încercat să pictez cu ambele mâini (sunt ambidextru) chiar de atunci. Imi amintesc că la vârsta de doi -trei ani, am fost teroarea trusei de machiaj a mamei mele aşa că-i foloseam rujul pentru a face picturi murale pe tapet.

Tot în copilărie am continuat desenul, apoi în liceu, deși am lăsat mult de dorit la celelalte obiecte, eu excelând în artă și cânt. Cred că nu am fost un elev bun la alte materii deoarece preferam să-i învăț pe alţii. În cele din urmă însă, am învățat să învăț.

Cea mai frumoasă operă de artă este cea care ajunge la mintea și inima privitorului fără ajutorul criticilor de artă ” declară Alexei Antonov succint despre viaţa şi opera sa.

Alexei ANTONOV - (29) Vermeil_rose aleksej-antonov-alexei-antonov Alexei Antonov1 Alexei Antonov5 Alexei Antonov06 Alexei Antonov6 Alexei Antonov8 Alexei Antonov9 Alexei Antonov11 Alexei Antonov28 Alexei Antonov66 Alexei Antonov68 Alexei Antonov90 Alexei Antonov93c Alexei Antonov 1 Alexei Antonov 09 Alexei Antonov 14 Alexei Antonov 090 Alexei Antonov 98 Alexei Antonov  (2) Alexei Antonov  (3) Alexei Antonov  (5) Alexei Antonov  (8) Alexei Antonov  (11) Alexei Antonov  (15) Alexei Antonov  (16) Alexei Antonov  (17) Alexei Antonov  (19) Alexei Antonov  (22) Alexei Antonov  (226) Alexei Antonov - Mandarin Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (7) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (8) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (9) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (12) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (13) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (14) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (34) Alexei ANTONOV - Tutt'Art@ - (80) Alexei Antonov (9) Alexei Antonov (12) Alexei Antonov [Алексей Антонов] - Tutt'Art@ (11) Alexei Antonov [Алексей Антонов](3) Alexei Antonov blue dress Alexei Antonov Alexei Antonov-frederika alexei-antonov -8 alexei-antonov red alexei-antonov roses alexei-antonov a-moment-ago-11x14pravilno anna-portrait-alexei-antonov candle_light_Alexei Antonov King_flavor_with_urne mini-paintings-001 Névtelen Old_clocks - Alexei Antonov piano Russian_breakfas_21t_48x43 Shells_Alexei Antonov

Cu tălpile prin rouă...

Nor etichete

